Höjdpunkter och smärta

Nu är det inte många kvar, av alla årets höjdpunkter återstår nu endast UFC 92 och eventuellt Nyårsafton. Jag känner dock att just Nyårsafton mer är en börda än en höjdpunkt och funderar svagt på att bojkotta årets sista dag.

Detta är det första blogginlägget jag skriver på min nya Laptop som jag fick i Julklapp. Av Demer. Tidernas bästa julklapp alla kategorier.

För tillfället har jag sinnessjukt ont i varenda muskel i hela kroppen och det blir nog bara värre. Igår avverkades en av årets absolut största höjdpunkter - Nattsmashen - och otränad som jag är får jag nu lida. Jag skulle vilja jämföra min smärta med tidernas bakfylla, skillnaden är bara att jag idag inte lovar mig själv att aldrig mer spela Volleyboll.

Det är vackert i Norsjö idag.


Kommentarer
Postat av: Norrlänningen

Jag har egentligen inte så mycket att säga angående inlägget, så jag postar en rolig bild på en katt istället.



beunseen.jpg" rel="nofollow">http://www.dhadm.com/wp-content/uploads/2008/02/cannotbeunseen.jpg





2008-12-29 @ 08:51:51
Postat av: Simon

Norrlänningens bild funkar inte. Men nästan alla bilder på katter är kul.

2009-01-02 @ 11:10:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0