Jag flyr...

Det är imorgon, fredag, som jag flyr kusten för att inte återvända förrän nästa år. Jag har ett litteraturseminarium imorgon, mellan klockan 12.30 och 14.00. Klockan 14.20 går en buss norrut, från lasarettet till Luleå, där mor och bror hämtar upp mig, likt anslutningstaxi, med bil, för vidare resande mot Boden.

Det är på Juldagen, typ Tisdag?, som jag åker till Norsjö. Trevligt ska det bli, så in i norden. Det är utgång på Hotelle på juldagen, vilket är en av årets absoluta höjdpunkter. Sedan följer JVM! - som ska bli otroligt roligt att se. Sedan följer UFC 92 - årets och kanske en av tidernas bästa UFC-gala! www.ufc.com. Sedan följer Nattsmashen - som kommer att bli otroligt roligt. Sedan följer Nyårs - som säkert blir trevligt.


Dagens bästa enhet: Centimeter
Dagens bästa ord: Interaktiv (finns Interpassiv?)
Dagens bästa material: Plast
Dagens bästa citat: "It is only hybris if I fail!"

Några ord:
Sommarkul
List
Framtid
Stram
Hassel
Kika
Ganska
Ro
Trivsel
Hann du?
Tennis
Och
Somna


Kommentarer
Postat av: Norrlänningen

Dagens bästa enhet: μμF

Dagens bästa ord: Proportionalhydraulventil

Dagens bästa material: Cu29

Dagens bästa citat: ÄR ALLA PÅ TELIA SOM EN JÄVLA FUSVÄGG!?!? (skall läsas på inlandssvenska)

2008-12-18 @ 18:21:39
Postat av: Bettan

Dagens bästa enhet: Cl

Dagens bästa ord: Guggis

Dagens bästa material: Velour

Dagens bästa citat: "Hon stoppa allt hon tyck' om i mun - tillåme folke!" (bör också läsas på inlandssvenska)

2008-12-19 @ 10:36:43
URL: http://bettank.blogg.se/
Postat av: Demer

rätt gay men



Dagens bästa enhet: Löneenheten

Dagens bästa lösenord: password

Dagens bästa material: Härdat läder

Dagens bästa citat: "Min dator asså.. den kan som inte slappna av!"

2008-12-19 @ 10:53:46
Postat av: Simon

Jag ser sjukt mycket fram emot julen i Norsjö! Än mer sen bilden i Elles förra inlägg.



Bettan, svårt att läsa på nått annat sätt än inlandssvenska :)



Demer - Haha.. löneenheten



Dagens bästa enhet: Förstakedjan

Dagens bästa ord: julledighet

Dagens bästa material: Det som finns på musplattan på min feta jobbdator

Dagens bästa citat: (helt taget ur sitt sammanhang) ...Då är det ju inte kvinnofridsbrott utan bara bråk med en alkis

2008-12-19 @ 11:22:12
Postat av: Demer

lol

2008-12-19 @ 11:46:09
Postat av: Simon

På tal om ingenting:



The Demer is an 85 km long river in eastern Belgium, right tributary of the Dijle. It flows through the Belgian provinces Limburg and Flemish Brabant. Its source is near Tongeren. It flows into the river Dijle in Werchter, Rotselaar municipality.



The most important towns along the Demer are (starting from the source) Bilzen, Hasselt, Diest and Aarschot. Tributaries of the Demer are the rivers Gete and Herk (both in Halen).

2008-12-19 @ 16:27:04
Postat av: Elias Messias

Hahaha..

Förövrigt tror jag inte längre att Juldan är på "typ Tisdag"...

2008-12-22 @ 00:37:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0